Înainte de a lansa o nouă campanie video, trecem în revistă întotdeauna obiectivele mai largi ale companiei dvs. și aruncăm o privire atentă asupra clienților. Și acesta este doar începutul.

1.Cine este publicul țintă?

Acesta poate părea evident, dar merită întotdeauna să faci un pas înapoi și să te întrebi cât de bine îți cunoști publicul țintă. Este întotdeauna cel mai bine să îl împărțiți în subcategorii sau tipuri de persoane – toate acestea pot avea diferite motive pentru a petrece timpul vizionând conținutul dvs. sau doriți să scoateți din el diferite lucruri.

2.Cum și când ar trebui să vă adresați publicului țintă?

Vom analiza în detaliu modul în care diferitele tipuri de persoane din cadrul audienței dvs. interacționează și iau decizii, precum și preferințele de comunicare ale acestora. Vom folosi această înțelegere pentru a crea o abordare vizată pentru fiecare persoană, mutându-le de-a lungul călătoriei clientului și spre rezultatul dorit.

3.Cum te vei asigura că o vor vedea?

Nu este bine să faci videoclipuri fabuloase, adecvate publicului, dacă nimeni nu le vede. Ne vom gândi la distribuția video – având un plan programat de difuzare a conținutului dvs. prin site-urile web, blogurile, influencers și social media potrivite. Vom analizăm publicitatea video pe care dorești să o faci și vom identifica cele mai bune canale și cuvinte cheie. Vom optimiza conținutul pentru YouTube, asigurându-vă că oamenii vă găsesc videoclipul atunci când introduc cuvintele cheie relevante.

4.Cum se vor poziționa vidoclipurile prin pâlnie (Funnel)?

O campanie video de succes nu va viza doar oamenii chiar în partea de sus a pâlniei de marketing – îi va ghida în călătoria lor cu dvs. și îi va conduce chiar până la achiziție. Personalizăm conținut video online pentru fiecare etapă a pâlniei, oferind cumpărătorilor potențiali totul, de la videoclipuri de tip general, până la conținut mai personalizat și aprofundat.

Sunteți gata să creați o abordare vizată care să vă obțină rezultatele pe care le doriți?