Ce este un brief?

Brief-ul este un document, prin care clientul îi comunică agenției de publicitate toate informațiile necesare, despre produsul sau serviciul necesar de a fi promovat.

Un brief de creație se aseamănă unei hărți. În fapt este o documentare, care ne ajută să urmăm un drum care pleacă de la o idee și ajunge la un rezultat final.

Sunt multe mituri legate de brief-ul de creație, iar dacă căutăm pe net, există o groază de variante. Există site-uri atât în engleză, cât și în română, care susțin că modelul dat de ei este cel mai bun.

Doar că nu există așa ceva!!! Cum nu există o rețetă a succesului, așa nu există cel mai bun model pentru un brief.

Există doar brief-uri complete sau incomplete, ca și informații! Iar asta ne diferențiază, de ceilalți, pentru că știm să punem întrebări și nu ne lăsăm păgubași pînă nu primim un răspuns cât mai complet.

Un brief bun conduce la reclame convingătoare și pline de imaginație. Și te duce spre scopul final rapid. Un brief prost te orientează într-o direcție gresită. Unde va trebui să te oprești, să îți dai seama în ce direcție te îndrepți și să reîncepi.

Multe briefuri sunt o succesiune de intrebări la care va trebui să răspunzi cât mai complet. Câteva dintre acestea sunt: organizația și brandul, motivul proiectului, obiectivul, care este publicul țintă, etc. Noi te vom ghida la fiecare întrebare astfel încât să avem o imagine cât mai completă asupra afacerii, produsului sau serviciului pe care vrei să-l promovezi.

Vom folosi toate instrumentele disponibile pentru a genera: o campanie, un logo, afiș, videoclip, spot, interviu, website, comunicat de presă sau alte nevoi ale tale la standarde cât mai înalte, pentru impact, vizibilitate și rezultate excelente.