Pe măsură ce tehnologiile video evoluează, din ce în ce mai mulți oameni urmăresc clipuri video online. Îți mai amintești de perioada conexiunilor dial-up? Când un prieten îți trimitea un clip amuzant, aveai timp suficient să te duci să mănânci ceva până se încărca. Aveai nevoie de o conexiune puternică la internet pentru a viziona video-ul. Un simplu video devenea o povară pentru conexiunea ta, iar promovarea online prin video-uri nici nu intra în discuții.

Astăzi tehnologia video a evoluat incredibil de mult. Accesul la internet costă puțin și accesul este mult mai rapid. Noile tehnologii software îți oferă clipuri video la o calitate mare. Acum poți vedea un video pe computer, tabletă, mobil, acasă, la sală sau chiar și în avion. Poți folosi internetul pentru a vedea video-uri pe televizor, utilizând consola de jocuri sau alte dispozitive. Datorită accesibilității, conținutul video poate fi folosit pentru divertisment, educație, informare și publicitate. Poți folosi clipuri video pentru a învăța diverse lucruri noi.

Clipurile video au devenit o unealtă puternică de promovare. Sunt câteva moduri prin care poți crea conținut video pentru a ajunge mai ușor la clienții tăi. Poți crea un clip pe care să-l încarci pe platformele YouTube, Vimeo, Facebook sau poți include materialele tale video direct pe site-ul tău sau le poți transmite pe un DVD, BlueRay sau stick.

Expansiunea internetului a făcut din clipurile video o opțiune de promovare pentru mai bine de 80% din afaceri. Experții se așteaptă ca influența lor să crească. Pe măsură ce accesul la internet va crește, la fel se va întâmpla și cu popularitatea videoului mai ales în mediul online. Marketingul prin video va deveni modul ideal de a-ți prezenta afacerea.

Dacă rămâi alături de noi te vom ajuta să-ți faci un plan de marketing bazat pe clipuri video. Îți vom creea materiale video și mai ales vom găsi canalele cele mai bune pentru a le distribui. Te vom promova pe platforme specifice. Și bineînțeles vom discuta despre cum poți măsura performanța campaniei tale de marketing.